وام بانکی با سود کم: معرفی 10 وام بانکی با سود کم + شرایط دریافت

گاهی اوقات افراد برای برآوردن نیازهای مالی ضروری خود نیاز به دریافت وام از بانک‌ها و موسسات مالی دارند. با این حال شرایط پرداخت وام توسط بانک‌ها، نرخ بهره‌ی آنها، میزان اقساط و مدت زمان بازپرداخت و موارد دیگر در میان بانک‌های مختلف، متفاوت است. در این میان برخی افراد به دنبال وامِ بانکی با سودِ کم هستند تا فشار کمتری متحمل شوند. در ادامه‌ی این مطلب از اینوستو  تصمیم داریم به این بپردازیم که چه بانک هایی وام با سودِ کم میدهند و چگونه وام با سود کم بگیریم؟
توضیح کامل دهیم!

نکات مهم گرفتن وام با سود کم بانکی

وام های بانکی با سود کم به دو دسته 1- وام با کارمزد بین 4 تا 7 درصد و 2- وام های قرض الحسنه با سود 0 تا 4 تقسیم می شوند .

اگر به دنبال وامِ خوب با سودِ کم هستید، باید نکاتی را در نظر داشته باشید. همانطور که پیشتر اشاره کردیم، بانک‌های مختلف شرایط متفاوتی برای ارائه‌ی وام به مشتریان خود دارند، بنابراین لازم است پیش از درخواست وام از یک بانک، از چند بانک دیگر نیز استعلام گرفته و با مقایسه شرایط، برای ثبت نام وام با سود کم اقدام کنید.

همچنین پیش از دریافت وام، بهتر است شرایط آن و تعداد یا نوع ضامن درخواستی بانک را نیز در نظر بگیرید. اگر برای شما امکان‌پذیر است، بهتر است از وثیقه‌های معتبری مانند سند ملکی برای دریافت وام استفاده کنید و البته اعتبار خود در بانک را نیز در نظر بگیرید.

نکات مهم گرفتن وام با سود کم بانکی

بهترین وام‌های بانکی با سود کم کدامند؟

انواع طرح وام هام بانکی با سود کم معمولا شامل دو دسته می‌شود:

معرفی طرح‌های وام با سودِ کم

اگر می‌خواهید وام بانکی فوری با سود کم بگیرید، لازم است شرایط وام‌دهی بانک‌ها و موسسات مالی مختلف را بررسی کنید و در نهایت بهترین بانک برای دریافت وام با سودِ کم را انتخاب کنید. با این حال، این کار می‌تواند زمان‌گیر باشد و البته مقایسه وام بانک‌ها با توجه به اقساط و شرایط و غیره کار راحتی هم نیست.

اما اگر برای شما هم این سوال پیش آمده که کدام بانک ها وام با سودِ کم میدهند، با ادامه این مطلب همراه ما باشید تا به معرفی برخی از وام هایی با سودِ کم از بانک‌های مختلف بپردازیم.

معرفی طرح‌های وام با سودِ کم

وام آسان با سود کم: 1. طرح آفتاب بانک سینا چیست

یکی از شرایط وام طرح آفتاب بانک سینا این است که هر چه مدت زمان بازپرداخت وام را طولانی‌تر انتخاب کنید، مقدار وام کمتر خواهد بود و برعکس.

وامِ قرض الحسنه طرح آفتاب بانک سینا یکی از انواع وام با سود کم است. در طرح تسهیلاتی آفتاب بانک سینا، لازم است فرد متقاضی سپرده‌ای در بانک باز کرده و حداقل یک سال این حساب سپرده را داشته باشد. پس از این مدت، بانک به اندازه موجودی حساب، به متقاضی وام می‌دهد. مقدار سود این وام صفر است و سقف وام نیز 300 میلیون تومان تعیین شده است. ضمنا برای این وام با سودِ خیلی کم، نیاز به یک ضامن نیز دارید.

وام بانک ها با سود کم: 2. طرح زی کارت بانک گردشگری

برای دریافت وام زی کارت بانک گردشگری لازم است کارمند یکی از سازمان‌ها یا ارگان‌های دولتی یا خصوصی باشید. به این ترتیب با ارائه‌ی گواهی کسر از حقوق می‌توانید با سود صفر درصد، بین 10 تا 50 میلیون از این بانک وام دریافت کنید.

ثبت نام زی کارت بانک گردشگری برای کارمندان شرکت‌های مختلف امکان‌پذیر است و این افراد می‌توانند برای یکدیگر نیز ضامن شوند. این وام بدون سود در نظر گرفته شده و تنها هزینه‌ای که وام‌گیرنده پرداخت می‌کند، هزینه‌ی تشکیل پرونده خواهد بود.

وام با سود کم زی کارت به صورت بن خرید به کارمندان ارائه می‌شود و از شرایط دریافت این وام نیز این است که حقوق فرد متقاضی باید حداقل 40 درصد مبلغ اقساط را پوشش دهد.

وام بانکی فوری با سود کم

اعطای وام با سود کم: 3. تسهیلات کارتخوان بانک ملی

این وام بانک ملی با سود یک درصد ارائه می‌شود و بازپرداخت آن نیز 36 ماهه است. سقف وام نیز 2 میلیارد تومان در نظر گرفته شده که برای آن باید یک ضامن معتبر و رسمی و جواز و پروانه کسب یا سند ملکی ارائه دهید.

برای افرادی که دارای جواز و پروانه کسب و کار هستند و یا دستگاه کارتخوان دارند، تسهیلات با دستگاه کارتخوان بانک ملی یک گزینه‌ی مناسب است. این وام با سود کم بانک ملی شرایط بسیار ساده‌ای دارد؛ در واقع فقط کافی است حداقل 6 ماه از افتتاح حساب در بانک ملی گذشته باشد و فرد 3 ماه گردش حساب ارائه دهد. با داشتن این شرایط، بانک تا سه برابر سپرده به متقاضی وام می‌دهد.

گرفتن وامِ فوری با سود کم: 4. طرح کارگشا بانک رفاه کارگران

وام با سودِ کم بانک رفاه یک گزینه‌ی مناسب برای کارکنان، کارفرمایان و فعالان در حوزه‌ی پزشکی است. یکی از مزایای وام طرح کارگشا بانک رفاه، قرض‌الحسنه بودن آن است و البته برای دریافت این وام نیازی به معرفی ضامن نیز وجود ندارد.

سقف این وام بانکی 300 میلیون است که با نرخ بهره‌ی 4 درصد و اقساط آن 24 ماهه ارائه می‌شود. بنابراین اگر فردی وام 300 میلیون تومانی طرح کارگشا را دریافت کند، باید ماهانه مبلغ 13 میلیون به عنوان قسط پرداخت نماید.

از شرایط گرفتن وام با سودِ کم طرح کارگشا می‌توان به نداشتن بدهی بانکی و اقساط معوقه و همینطور ارائه‌ی فیش حقوقی برای ضمانت اشاره کرد.

شرایط وام بانکی با سود کم

وامِ خرید کالا با سود کم: 5. وام بدون ضامن موسسه ملل

اقساط وام بدون ضامن موسسه ملل 36 ماهه است و برای دریافت آن می‌توانید به صورت غیرحضوری و از طریق متابانک اقدام کنید.

وام خرید کالا با سود کم یکی از تسهیلات موسسه ملل به مشتریان است. افرادی که قصد خرید لوازم خانگی و یا لوازم صوتی و تصویری دارند، می‌توانند برای این وام بدون ضامن موسسه ملل فقط با سفته اقدام کنند. برای این کار لازم است مراحل اداری دریافت وام اعتبار خرید کالا را دنبال کرده و پس از آن از فروشگاه‌هایی که با موسسه ملل قرارداد دارند، نسبت به خرید کالاهای مورد نیاز خود اقدام کنید.

این وام 50 میلیونی بدون ضامن موسسه ملل با سود 4 درصد به متقاضیان ارائه می‌شود و همانطور که گفتیم، برای دریافت آن نیاز به معرفی ضامن نیست؛ در واقع اعطای این وام تنها با اعتبارسنجی وام‌گیرنده انجام می‌شود.

وام با سپرده گذاری با سودِ کم: 6. وام طرح پژواک بانک پارسیان

یکی از بهترین انواع وام‌های بانکی، وام‌هایی هستند که به میانگین حساب تعلق می‌گیرند. طرح تسهیلات پژواک بانک پارسیان، یکی از انواع وام با سپرده‌گذاری و وام با سود کم بدون ضامن است. برای دریافت وام بانکی با سودِ کم طرح پژواک بانک پارسیان، لازم است یک حساب سپرده بلندمدت یکساله باز کنید و سپس بین 80 تا 85 درصد از میزان سپرده، از بانک وام بگیرید.

این وام بدون سقف و با سود 4 تا 8 درصد اعطا می‌شود؛ به این ترتیب که برای تسهیلات 80 درصد نرخ بهره 4 درصد و برای تسهیلات 85 درصد نرخ بهره 8 درصد در نظر گرفته می‌شود. شرایط طرح پژواک بانک پارسیان بسیار ساده است و بدون ضامن می‌توانید وام دریافت کنید.

وام با سپرده گذاری با سودِ کم

پرداخت وام با سود کم: 7. طرح کوشان بانک اقتصاد نوین

یکی از بانک هایی که وام با سود کم می دهند، بانک اقتصاد نوین است. اگر به دنبال گرفتن وامِ میلیاردی با سود کم هستید، این طرح بانک اقتصاد نوین می‌تواند انتخاب خوبی برای شما باشد. در این طرح لازم است یک حساب سپرده در این بانک داشته باشید. مبلغ این حساب می‌تواند از 100 میلیون تا 1 میلیارد تومان باشد.

محاسبه طرح کوشان بانک اقتصاد نوین به این صورت است که به وام‌ها سود 4 درصدی ارائه می‌شود و اقساط آن نیز می‌تواند 12 تا 36 ماهه باشد. برای دریافت وامِ یک میلیاردی با سود کم بانک اقتصاد نوین نیازی به ضامن نخواهید داشت و بانک حساب سپرده شما را مسدود کرده و به عنوان ضمانت در نظر می‌گیرد.

انواع وام های بانک با سودِ کم: 8. طرح پویا برتر بانک تجارت

این وام با سودِ کم بانک تجارت نیز بر اساس میانگین سپرده افراد حقیقی و حقوقی اعطا می‌شود. لازم به ذکر است سقف وام بانک تجارت برای افراد حقیقی 200 میلیون و برای افراد حقوقی 2 میلیارد تومان در نظر گرفته شده است که به آن نرخ بهره 7 درصدی تعلق خواهد گرفت. برای دریافت این وام لازم است متقاضی یک ضامن رسمی یا جواز کسب و کار ارائه دهد؛ با این حال ارائه‌ی چک صیادی نیز قابل‌قبول است.

برای درخواست وام با سودِ کم بانک تجارت لازم است سپرده حداقل 2 ماه و حداکثر 6 ماه در حساب بماند. برای بازپرداخت وام نیز اقساط 36 ماهه در نظر گرفته می‌شود.

انواع وام های بانک با سودِ کم

انواع وام های با سود کم: 9. طرح رونق تعاون بانک توسعه تعاون

نرخ بهره این وام 10 درصد تعیین شده و تا سقف 300 میلیون به متقاضیان وام پرداخت می‌شود که می‌توانند در اقساط 48 ماهه تسویه حساب کنند. لازم به ذکر است برای دریافت این وام متقاضی باید حداقل به مدت 3 ماه در حساب سپرده خود پول پس‌انداز کند.

طرح رونق تعاون بانک توسعه تعاون یکی از انواع وامِ بانکی با سود کم است که به تعاونی‌های تولیدی و سازمان‌های تعاونی اعطا می‌شود تا بتوانند کسری بودجه خود را تامین کنند. در این طرح لازم است متقاضی یک حساب سپرده در بانک توسعه تعاون داشته باشد و بانک تا 90 درصد میزان سپرده به متقاضی وام پرداخت خواهد کرد.

وام با سودِ کم بدون سپرده: 10. وام طرح اعتباری سپهر بانک صادرات

یکی دیگر از انواع وام های بانکی با سودِ کم، وام همیاران سپهر بانک صادرات با سقف 50 میلیون تومان است که برای خرید لوازم خانگی یا صوتی و تصویری به متقاضیان اعطا می‌شود. این وام به صورت کارت بانکی به فرد داده می‌شود که تنها قابل خرید در فروشگاه‌های اسنوا است.

وام با سود کم بانک صادرات با نرخ بهره 15 درصدی ارائه می‌شود و برای دریافت آن نیازی به داشتن حساب سپرده و یا اعتبار نیست. وام فوری طرح سپهر بانک صادرات را می‌توانید به محض تکمیل مراحل اداری و معرفی ضامن دریافت کنید و تا سه ماه مهلت خرید با آن را دارید.

وام با سودِ کم بدون سپرده

مقالات مرتبط

نظرات